Zmiany w funkcjonowaniu firmy

18.03.2020

Szanowni Państwo,

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym, w trosce o Państwa i nasze zdrowie jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia od dnia 18.03.2020r. ograniczeń w kontaktach przy sprzedaży, zamawianiu i odbioru towarów.

  • Biura oraz magazyny nie będą dostępne dla osób z zewnątrz. Kontakt będzie możliwy tylko za pośrednictwem telefonów lub poczty e-mail.
  • Wstęp na teren firmy będzie ograniczony tylko do wydzielonej strefy wydań towaru, bez dostępu do biurowca, magazynów, sanitariatów i pozostałej infrastruktury.
  • Zamówienia będą przyjmowane tylko i wyłącznie przez telefony, pocztę e-mail lub poprzez koszyk zapytania na stronie www.hakom.pl.
  • Płatności tylko w formie przedpłaty na rachunek bankowy lub z odroczonym terminem płatności dla klientów z aktywnym limitem kupieckim.
  • Odbiór osobisty zamówień  jest możliwy pod warunkiem wcześniejszej awizacji. Odbiór nastąpi z wydzielonej strefy wydań towaru, bez pomocy pracowników magazynu (poza koniecznością załadunku wózkiem widłowym).
  • Przesyłki kurierskie będą realizowane normalnym trybem po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod warunkiem braku ograniczeń ze strony spedytorów.
  • Zwroty towarów w tym okresie nie będą przyjmowane. W chwili odbioru towaru nie będzie możliwości zmiany zamówienia ani dokumentu wydania.

Dziękujemy za wyrozumiałość i prosimy o dostosowanie swoich potrzeb do powyższych tymczasowych zasad zamawiania i odbioru towarów.

Z życzeniami zdrowia
Pracownicy i Zarząd
HAKOM Sp. z o.o. Sp. k.