Zacznij współpracę z HAKOM

HAKOM akceptuje zamówienia w formie pisemnej, telefoniczne oraz przesłane za pośrednictwem strefy instalatora B2B. Realizacją sprzedaży zajmuje się nasz Dział Handlowy czynny w dni robocze w godzinach 7:00 - 16:00.

Zamówienia przyjmowane są w dowolnej formie za pośrednictwem dostępnych mediów w formacie pozwalającym na identyfikację Kontrahenta oraz osoby upoważnionej do zamawiania towarów ze strony Kontrahenta oraz powinno zawierać listę produktów w oparciu o nazwę lub numer katalogowy HAKOM, numer oferty, rodzaj promocji lub ceny indywidualnej ustalonej z działem handlowym. Brak takich informacji może spowodować różnice w cenach na fakturze zakupu z cena zakładaną.

Termin ważności faktur PRO-FORMA wynosi 3 dni robocze. Po tym okresie zamówienie zostaje anulowane bez powiadomienia odbiorcy. Anulowanie zamówienia przez Nabywcę może być dokonane wyłącznie w uzasadnionych przypadkach tylko po uzgodnieniu z Działem Handlowym HAKOM.

Zamawiający po otrzymaniu e-mailem faktury pro-forma zobowiązany jest do zapłaty ustalonej kwoty oraz przesłania potwierdzenia dokonania wpłaty. Na podstawie dokonanej płatności wystawiana jest faktura sprzedaży VAT na towar objęty pro-formą. Terminem zapłaty i podstawa do wydania towaru jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie HAKOM.

Przy rozpoczęciu współpracy i chęci dokonania pierwszych zakupów niezbędne jest przedstawienie następujących dokumentów:

  1. kopia wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
  2. kopia numeru NIP i numer statystyczny REGON
  3. formularz rejestracyjny kontrahenta handlowego
  4. upoważnienie do zamawiania towarów
  5. upoważnienie do odbioru towarów
  6. zamówienie pisemne na towar

Faktury VAT dotyczące towaru wysyłanego przez HAKOM wystawiane są na podstawie przedłożonego oświadczenia, że firma jest płatnikiem VAT w bieżącym roku i upoważnia HAKOM do wystawienia faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

Wszelkie płatności należy dokonywać na konto bankowe HAKOM w nieprzekraczalnych terminach podanych na każdej fakturze. Na wpłaty dokonywane nieterminowo wystawiane są noty odsetkowe.
Aktualne numery kont są umieszczone na fakturze zakupu ale można je również sprawdzić na naszej stronie www.hakom.pl/kontakt

Szczegółowe zasady i warunki współpracy można znaleźć w Regulaminie strefy instalatora B2B oraz w Ogólnych Warunkach Sprzedaży.